WELKOM!!

Welkom en alvast bedankt voor je interesse!
P. houdt enorm van aandacht, dus voel je vrij om een berichtje achter te laten ;-)

dinsdag 8 december 2009

#2

Vandaag had ik een vrije dag.
Normaal gesproken ben ik maandag vrij, maar vandaag had ik belangrijke zaken te regelen.
Ik ga weer naar school! Yehah! Vanaf februari zit P weer lekker tussen zijn lotgenoten, namelijk die van de volwassenen opleiding (jaja, al bijna 30 ^^) SPW4.
Elke week een hele dag in de klas, zwetend en ploegend voor het allerheiligste papiertje, een diploma! Heb er al niet zoveel van, dus ik en Loh-T vonden het tijd om maar eens in actie te komen!

En zo zat ik vanmiddag tegenover de opper-SPW-goeroe die mij vertelde dat hij dacht dat ik daar op de juiste plek zat, hij die me voorschetste dat ik volgens hem met gemak halverweg het tweede jaar kon instromen... Nou nee, laten we rustig aan beginnen zei ik zo, halverwege het eerste jaar is leuk en overzichtelijk, snuffelen, indrukken opdoen en op zoek naar een stage/werkplek.
Maar goed, de kogel is dus definitief door de kerk. 1e week februari D-day..

Wel spannend hoor, voelt een beetje als een sprong in het diepe. Het was zo veilig om maar een baantje te vinden in waar ik goed in ben (dom lullen), maar om nu er naartoe te werken naar iets van me leuk lijkt... pff...
Ach, soms mag je er best iets voor doen om iets te bereiken wat je graag wil. Ik heb al best veel, maar voor wat betreft scholing en werk is dan nu maar de tijd gekomen..

*PLONS*

Geen opmerkingen:

Een reactie posten