WELKOM!!

Welkom en alvast bedankt voor je interesse!
P. houdt enorm van aandacht, dus voel je vrij om een berichtje achter te laten ;-)

maandag 7 december 2009

de eerste

Yay!

Het is zover!
In navolging van een paar andere mensen doe ik ook maar eens mee...
Ik heb geen idee wat ik hier neer ga zetten, maar vooruit, we gaan t meemaken.

Uhmm..
Tja...
En nu...
Wat is interessant...
Tja...

Ben ik überhaupt wel interessant genoeg om gevolgd te worden door horden mensen en al dat soort spul? Geen idee eigenlijk..
Dan maar voor mezelf een soort dagboek bijhouden, het zwarte boekje, of zo'n klein schriftje met zo'n schattige poesje misschien? Of meer in de trend van "My Little Pony" papier, roze met een geurtje? Of toch maar stoere G.I. Joe papier, met de geur van verse kruitdamp, of was het nou toch die plastic geur van Mattel poppetjes??
Nee! We houden het lekker bij een blog, waar iedereen een berichtje achter kan laten om te melden hoe leuk of dramatisch slecht mijn verhaaltjes zijn...


Pff.. de kop is er af!

foto's geript

Geen opmerkingen:

Een reactie posten